
Heeft het eigenlijk wel zin om de Bewonersscan in te vullen?
Het is weer tijd voor de Bewonersscan: ons grootste jaarlijkse onderzoek onder huurders. Huurders van wie wij een e-mailadres hebben, ontvingen op woensdag 10 of donderdag 11 juni een uitnodiging om hun mening te geven over hun woning, buurt en onze dienstverlening. Het onderwerp van deze e-mail was ‘Geef uw mening over Vivare!’ en de afzender vivare@usp-onderzoek.nl.
Misschien denkt u: heeft het eigenlijk wel zin om zo'n vragenlijst in te vullen? Zeker. De resultaten geven ons inzicht in wat goed gaat en wat beter kan. Maar wat gebeurt er daarna met al die reacties? En hoe worden de uitkomsten gebruikt? Strategen Lieke en Kirsten nemen u mee achter de schermen.
Lees meer




